فروش فایل

مبانی نظری رنگی برای لکه های زندگی برای زندگی:

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰ ق.ظ

رنگی برای لکه های زندگی برای زندگی
 
فیروزه سنگهای قیمتی مخفف joie de vivre ، نشاط و خلق و خوی خوب است. رنگ تابستانی نام خود را مدیون رنگ آبی-سبز آن است.

اثر فیروزه ای
مصریان باستان قبلاً هزاران سال پیش از آن استقبال می کردند - فیروزه سنگهای قیمتی. با این حال ، در حال حاضر ، به عنوان اصلی ، به عنوان یک گوهر در زنجیرها یا amulets استفاده می شود. این ماده معدنی نادر می تواند خیلی بیشتر از زیبایی به نظر برسد. در اینجا بخوانید که معنی سنگهای قیمتی فیروزه ای ، چگونگی تأثیر آن بر روان و بدن و نحوه استفاده از آن به گونه ای است که می تواند اثر بهینه خود را آشکار کند.

 

 
فیروزه چیست؟
 
فیروزه معدنی ، فسفات مس و آلومینیوم از نظر طبیعت کمیاب است. کریستال های فیروزه ای فردی بسیار ناچیز و به سختی با چشم غیر مسلح قابل رویت هستند ، اما آنها به مصالح بزرگتر معدنی تبدیل می شوند. رنگ فیروزه ای نام خود را مدیون رنگ مشخصه آبی-سبز آن است ، اگرچه سنگهای قیمتی فیروزه ای بندرت به رنگ آبی و سبز مایل به سبز است. لکه های کوچک و رنگی متفاوت یا رگه های تیره بسیار رایج است. مقدار فیروزه معمولاً از شدت رنگ اندازه گیری می شود: آبی (و خالص تر) ، به دنبال تر و در نتیجه گران تر است. سنگ هایی که به طور فزاینده ای سبز یا لکه دار هستند با قیمتی بسیار ارزانتر قابل دستیابی هستند.


فیروزه را می توان به عنوان مثال در ایران ، در شبه جزیره سینا ، در ایالات متحده ، در چین و تبت یافت. سنگ قیمتی فیروزه اولین کسی بود که در معادن حرفه ای استخراج شد - هرچند که نادر است ، همواره به عنوان یک سنگ قیمتی خاص مورد تقاضا بوده است.


از دیدگاه طالع بینی ، فیروزه به نشانه زودیاک Aquarius اختصاص داده می شود  . این باید به او کمک کند تا به واقعیت برسد. فیروزه همچنین از همزاد در  برابر نیروهای شیطانی محافظت می کند و به اوضاع و احوال دلخواه خوشبینی جدید را در مواقع دشوار می بخشد.

 

ثبت نام کنید

 
فیروزه سنگهای قیمتی - معنی
 
مصریان باستان ، آزتک ها ، پارس ها ، بین النهرین ، حاکمان چین باستان - همه آنها دوست داشتند که خود را با فیروزه سنگهای قیمتی آراسته کنند. جای تعجب نیست: پالت رنگ ، از رنگ های ظریف و پاستیل گرفته تا رنگ های آبی عمیق ، به سادگی جذاب است. وی سرانجام از طریق جاده ابریشم به اروپا رسید ، جایی که وی نیز از قرن 14 میلادی محبوبیت داشته است. اما نه فقط به عنوان یک تکه جواهرات - همچنین گفته می شود که دارای قدرت پیشگیری و محافظت در برابر نیروهای شیطانی هستند. به هر حال: این نام را از طریق فرار یا به دلیل سوء تفاهم بدست آورد - در قرن پانزدهم فرانسوی ها آن را "فیروزه ای پیر" نامیدند ، "سنگ ترکی" ، گرچه فقط به ترکیه وارد می شد و از آنجا دوباره فروخته می شد.


حتی امروز نیز اعتقاد بر این است که فیروزه سنگ شفابخش در مورد خطرات قریب الوقوع هشدار می دهد. به هیچ وجه یکی از مهمترین سنگهای شفا است ، زیرا قرار است محافظت بسیار خاصی را ارائه دهد. به عنوان مثال امروزه به مسافران نیز داده می شود تا از تصادفات در امان باشند.
همچنین جالب است که فیروزه مخفف وفاداری ، دوستی و همبستگی است. این قدرت نمادین باید با نقره ای رنگ تقویت شود.

 
فیروزه سنگهای قیمتی چگونه بر روان تأثیر می گذارد؟
 
فیروزه نوسانات خلقی را کاهش می دهد و روحیه خوبی را تضمین می کند. او همچنین به ما کمک می کند تا به درون خودمان برویم و در مورد خود ، اعمال و رفتارهای خود تأمل کنیم. به این ترتیب ، ما از میزان مسئولیت سرنوشت خودمان آگاه می شویم. همچنین عزت نفس را افزایش می دهد تا بتوانیم در زندگی روزمره با موفقیت بیشتری عمل کنیم. فیروزه فصاحت و مهارت های ارتباطی ما را افزایش می دهد ، قدرت قاطعیت را تقویت می کند و باعث می شود که اصیل تر و پرانرژی تر به نظر برسیم. به طور کلی ، عصبیت تسکین می یابد ، فیروزه آرامش و آرامش بیشتری را فراهم می کند.


اثرات درمانی روی روان عبارتند از:

اعتماد به نفس را تقویت کرد
ادعای بیشتر
مهارت های ارتباطی بهبود یافته
طعم جدید زندگی
بینش مفید
 
چگونه سنگ فیروزه ای بر بدن تأثیر می گذارد؟
 
سنگ قیمتی فیروزه ای نیز در وضعیت جسمی ما تأثیر بسیاری دارد. این خستگی و فرسودگی را برطرف می کند ، نشاط جدیدی به ما می دهد و البته بیشتر joie de vivre. همچنین گفته می شود که برای خنثی کردن اسیدی شدن بدن ، ترویج سم زدایی و تهیه مواد مغذی مفید است. حتی گفته می شود وی در شرایطی مانند شکایت معده یا بیماری هایی مانند نقرس ، روماتیسم و ​​عفونت های ویروسی نیز اثرات مثبتی دارد!

 

اثرات دارویی روی بدن عبارتند از:

بیماریهای تنفسی را تسکین می دهد
برای درد عضلات مفید است
اثرات مثبت بر صفرا و کبد
گردش خون را تقویت می کند
نشاط جدید می بخشد 
 

 
فیروزه سنگهای قیمتی - برنامه ای برای جلوه بهینه
 
فیروزه سنگ شفابخش را نباید مدام پوشید ، بلکه فقط در مواقعی که واقعاً به کمک آن احتیاج داریم ، استفاده می شود. با استفاده از روش هدفمند ، می تواند اثر خود را بهینه بسازد.


تقریباً هر چهار هفته شما باید فیروزه را در سنگ های فرو رفته از هماتیت تخلیه کنید و با یک کریستال سنگ آن را ترجیح دهید (ترجیحاً یک شبه). برای اینکه از فیروزه خود تا حد امکان لذت ببرید ، باید از تابش مستقیم نور خورشید و تماس با صابون یا قلیایی خودداری کنید.


فیروزه سنگ شفابخش بسیار قدرتمند است اگر مستقیماً آن را روی مناطق آسیب دیده بمالید یا بپوشید. این ماده بر روی چاکرای گلو (روی گردن ، کمی زیر حنجره) بهتر عمل می کند ، اگرچه می توان از آن در چاکرای قلب  (در وسط قفسه سینه ، در سطح قلب) نیز استفاده کرد. گفته می شود آب که مدتی فیروزه ای در آن قرار گرفته است ، دارای قدرت شفابخش و مفید نیز هست.

  • مهرشاد احسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی