فروش فایل

بالاترین مشاغل با حقوق بالاتر در سال 2020
25 شغل برتر با بالاترین حقوق شروع شده
بعد از فرا رسیدن مدرسه قبل از زندگی کاری: هنگام انتخاب شغل مناسب برای آینده ، مسئله کسب فرصت بسیار مهم است. شما می خواهید حرفه ای را انتخاب کنید که بتوانید در آینده به چشم انداز خوب حقوق و دستمزد امیدوار باشید. ما 25 شغل برتر سال 2020 را با بالاترین حقوق شروع کار را با جزئیات بیشتر برای شما ارائه می دهیم!

بعد از مدرسه تصمیم بزرگی برای انتخاب حرفه ای که در طول زندگی ایده آل خواهید بود ، انتخاب می کنید. بسیاری از عوامل مختلف می توانند به این انتخاب کمک کنند. علاوه بر جنبه یافتن شغلی که باید برای شما مناسب باشد و از انجام آن لذت ببرید ، مسئله کسب فرصت نیز کم اهمیت نیست. در این حرفه ها ، شما در حال حاضر بیشترین شانس را برای شروع کار خود با حقوق شروع خوب دارید :

1. فضانوردان

- نمایش -

شما چه نوع شغلی هستید؟

آزمون شغل جهانی
دریابید که نوع شغلی شما چقدر است و بعد از فارغ التحصیلی می توانید از چه حقوق و دستمزدی انتظار داشته باشید اگر شما CareerTest را به پایان رسانده اید ، همچنین شانس برنده شدن در هر یک از 50 VOUCHERS WISHING به ارزش 50 یورو را دارید!

اطلاعات بیشتری کسب کنید!

برای بسیاری ، فضانورد شدن آرزوی واقعی برای داشتن فرزند است ، اما این کار همچنین چیزهای زیادی برای ارائه دارد ، همچنین پیش نیازهای لازم برای انجام این کار را به هیچ وجه انجام نمی دهید. شما باید در بسیاری از زمینه های علمی ، مانند فیزیک یا شیمی ، به یک استعداد همه جانبه تبدیل شوید. بنابراین مسیر شروع یک حرفه شغلی بسیار طولانی است: علاوه بر دوره تحصیل در رشته مهندسی هوافضا ، چندین زبان خارجی ، سلامت جسمی و تناسب اندام ، انجام موفقیت آمیز آزمون های خواستار نیز بخشی از آن است. با این حال ، تمام تلاش پاداش داده می شود و به خصوص در حقوق شما قابل توجه است.در حال حاضر فضانوردان در مرحله آموزش 55000 یورو ناخالص کسب می کنند. پس از ساختن آن و راه رفتن به فضا ، می توانید سالانه 90،000 یورو دستمزد ناخالص خود را حساب کنید. اگر در ایستگاه فضایی آن را به فرمانده سپرده اید ، حتی می توانید سالانه 110 هزار یورو ناخالص درآمد کسب کنید.

2. پزشکان
این هیچ راز نیست که پزشکان می توانند حقوق مناسبی دریافت کنند. اما این موضوع همچنین با مسئولیتی که پزشکان باید روزانه به آن بپردازند ، ارتباط دارد. کار روزانه پزشکان بنابراین بسیار خواستار و استرس زا است. حقوق پزشکان ارشد و ارشد بسیار چشمگیر است: حقوق شروع سالانه 100000 یورو ناخالص در سال است ، تقریباً بدون محدودیت بالایی. از طرف دیگر متخصصان سالانه به طور متوسط ​​حدود 80،000 یورو ناخالص درآمد دارند.

3. مدیر امور مالی شرکت
مدیران امور مالی شرکت مسئولیت کنترل کارآمد و مؤثر مدیریت مالی و پول در یک شرکت را بر عهده دارند. به عنوان مثال ، آنها از توزیع صحیح سرمایه گذاری های صریح ، به ویژه منابع کوتاه مدت مانند دارایی های جاری مراقبت می کنند. صنعت مالی تخصص مدیریت مالی شرکتها است. سایر وظایف همچنین شامل ساختار بهینه سرمایه و سیاست سود سهام یک شرکت و همچنین تصمیم گیری های مهم در رابطه با سرمایه گذاری ها و تعیین ارزش شرکت می باشد. دامنه حقوق این حرفه بسیار زیاد است ، زیرا حقوق شما به اندازه کارفرمای شما و تجربه حرفه ای شما بستگی دارد. درآمد ناخالص بین 52000 تا 100،000 یورو ناخالص در سال است.

4- خلبانان
اگر می خواهید خلبان شوید ، می توانید به دنبال دریافت حقوق خوب باشید. اما شما همچنین مسئولیت زندگی افراد زیادی را دارید که آنها را از A به B منتقل می کنند. آنها علاوه بر مسافران ، کالاهای مختلفی را نیز به مقصد خود می رسانند. خصوصیت این حرفه این است که شما هنوز در دوران کارآموزی حقوق دریافت نمی کنید. بنابراین شما در حال حاضر برای سرمایه گذاری های بعدی. همچنین باید مجوز پرواز خود را بپردازید که حدود 60،000 یورو هزینه دارد. در اینجا خطوط هوایی معمولاً مدلهای تأمین مالی را به شما پیشنهاد می دهند به طوری که مجبور نیستید این مبلغ را یکجا پرداخت کنید ، اما فقط وقتی پول خوبی به عنوان خلبانی کسب می کنید.اما اگر آموزش خلبانی را با موفقیت پشت سر بگذارید ، به شما پاداش خوبی داده می شود. در ابتدای کار ، شما به عنوان اولین افسر یا خلبان با درآمد ناخالص بین 1،500 تا 5000 یورو در ماه شروع می کنید. اگر کاپیتان باشید ، ماهانه بین 3،000 تا 10،000 یورو درآمد ناخالص کسب می کنید. مکمل های اضافی به حقوق پایه شما اضافه می شود.

5- استاد
اساتیدی که می خواهند در دانشگاه شغلی خود را دنبال کنند ، معمولاً در اوایل تحصیلات خود سطح شغلی خود را تراز می کنند. اگر تصمیم دارید این مسیر شغلی را دنبال کنید ، می توانید به عنوان یک استاد چشم انداز گل سرخ انتظار داشته باشید ، زیرا می توانید بین 4000 تا 7000 یورو ناخالص در ماه درآمد کسب کنید.

بالاترین استاد پرداخت شده
حرفه استاد یکی از حرفه های پردرآمد است گتی ایماژ / KatarzynaBialasiewicz

6. داروساز خود اشتغالی

به عنوان داروساز ، شما می توانید داروخانه خود را اداره کنید. و این مرحله ارزشمند است: داروسازان خود شاغل در آلمان بطور متوسط  ماهانه 5000 تا 7000 یورو ناخالص کسب می کنند. تقریباً هیچ حد بالایی برای درآمد وجود ندارد و حقوق ناخالص سالانه بیش از 100000 یورو نیز ممکن است. مشابه پزشکان ، حقوق بالا در بین داروسازان نیز مربوط به مسئولیت بزرگی است . داروسازان هستند کارشناسان در تمام داروهای ، تحقیق بر این و نیز توسعه داروهای جدید و تولید آنها. 

7. کنترل کننده های ترافیک هوایی
مشابه خلبانان ، شما نیز به عنوان یک کنترل کننده ترافیک هوایی مسئولیت بزرگی دارید و بر همین اساس برای این کار پاداش می گیرید ، زیرا آموزش به عنوان یک کنترل کننده ترافیک هوایی یکی از مشاغل آموزش عالی است . کنترل کننده های ترافیک هوایی با کمک دستگاههای فنی مختلف مانند رادار ، بر فضای هوایی نظارت می کنند. شما حرکت و فرود را هماهنگ می کنید و از تردد هوایی هموار اطمینان می کنید. اشتباهات کوچک می تواند عواقب مهلکی داشته باشد. شما در طول دوره کارآموزی مسئولیت نسبتاً زیادی از مسئولیت بزرگ به دست می آورید.به عنوان مثال در سال سوم آموزش ، می توانید ماهانه 5000 یورو ناخالص کسب کنید. بعد از اتمام آموزش ، می توانید مشتاقانه شروع ناخالص ماهانه بین 6000 تا 8000 یورو را ببینید. بالاترین سطح حقوق و دستمزد که می توانید به عنوان یک کنترل کننده ترافیک هوایی به خوبی آموزش دیده بدست آورید ، تا سالانه 120000 یورو ناخالص است. همچنین مکمل هایی برای مثال در شیفت های شبانه وجود دارد یا اگر باید یکشنبه ها یا تعطیلات عمومی کار کنید. با این حال ، موقعیت های آموزشی برای کنترل کننده های ترافیک هوایی بسیار رقابتی و محدود است. آزمون استعدادیابی نیز دشوار است و 95٪ متقاضیان از این کار ناکام هستند.

8- مدیر صندوق
مدیر صندوق تواند صفوف حرفه بالاترین پرداخت طبقه بندی. آنها بطور متوسط ​​سالانه 75000 یورو حقوق ناخالص دارند. اما هنوز جای پیشرفت در این شغل وجود دارد. با تجربه کافی ، حقوق ناخالص بین 115000 تا 146،000 یورو امکان پذیر است. مدیران صندوق که از میزان سرمایه گذاری مشتریان خصوصی یا سرمایه گذاران نهادی مانند شرکت های بیمه مراقبت می کنند ، وظیفه دشوار را دارند که همیشه یک قدم جلوتر از بازار و تصمیم گیری های صحیح تحت استرس باشند.

9. مدیر توسعه تجارت
مدیر توسعه تجارت مانند یک تحلیلگر آینده عمل می کند. در تغییر سریع بازارهای اقتصادی ، شما نسبت به آخرین شرایط واکنش استراتژیک نشان می دهید. شما با آخرین نیازهای مشتری و تحولات بازار سر و کار دارید و انگیزه های مناسب و استراتژیکی را ارائه می دهید تا شرکت شما همیشه بتواند توسعه یابد. به عنوان مدیر توسعه تجارت ، شما نمی توانید بلافاصله پس از تحصیل کار خود را شروع کنید ، اما ابتدا باید چند سال تجربه حرفه ای کسب کنید. بنابراین شروع حقوق بسیار بالا است، اگر بالاخره بتوانید در این حرفه شروع کنید ، به طور متوسط ​​سالانه 70،000 یورو ناخالص است. به عنوان مثال ، اگر شما در صنایع IT ، در صنعت داروسازی یا در صنعت خودرو کار می کنید ، حقوق حداکثر 85000 یورو در سال نیز امکان پذیر است.


10. حسابرس و مشاور مالیاتی
حقوق حسابرسان و مشاوران مالیاتی چشمگیر است: تنها با چند سال تجربه حرفه ای ، آنها می توانند سالانه حقوق ناخالص بین 66000 تا 80،000 یورو را ثبت کنند. با این حال ، پاداش می تواند در طول سال ها افزایش یابد. برندگان برتر سالانه 120 هزار یورو حقوق ناخالص دارند. پرداخت های اضافی به این حقوق اضافه می شود. مسیر تبدیل شدن به حسابرس نیز دشوار است ، زیرا کنکور یک چالش بزرگ است. بنابراین نیاز جوانان بیشتر می شود. برای اینکه مشاور مالیاتی شوید ، به مدرک مدیریت امور بازرگانی و همچنین سالها تجربه حرفه ای و موانع یک معاینه خواستار نیاز دارید.  

11. مدیر کلیدی حساب
مدیران کلیدی حساب در یک شرکت بسیار مهم هستند زیرا آنها به دنبال مشتری های اصلی ، یعنی مهمترین مشتریان یک شرکت هستند. این موارد بسیار مهم هستند زیرا وظیفه فروش بالایی را بر عهده دارند و به عنوان مراجع خوب برای شرکت خدمت می کنند. مدیر کلیدی حساب نیز با داشتن حقوق خوبی برای این مراقبت ویژه مشتری و یک کار روزانه خواستار ، پاداش می گیرد. فرصت های کسب درآمد در اینجا به صنعتی که در نهایت شما نیز فعال خواهید شد بستگی دارد. بر این اساس دامنه حقوق و دستمزد بسیار زیاد است ، زیرا شما می توانید بین 41000 تا 115000 یورو ناخالص در سال درآمد کسب کنید.

12. مهندسین
مهندسان نباید از مشاغل پردرآمد گم شوند . در اینجا شما فرد تماس با فناوری و ماشین آلات هستید و در کلیه صنایع به عنوان مثال مهندس مکانیک مورد استفاده قرار می گیرد . شما به عنوان یک مهندس ، آینده روشنی را در پیش رو دارید. آیا در زمینه شیمی به عنوان مهندس کار می کنید و مهندسی فرآیند ، شما می توانید در حدود 65000 یورو در سال درآمد ناخالص شروع کنید. در صنعت خودرو نیز شروع خوبی را از نظر مالی دارید ، در اینجا حقوق شما سالانه 59000 یورو ناخالص است ، به خصوص در تولید. اگر در صنعت انرژی کار می کنید ، متوسط ​​درآمد سالانه شما حدود 57000 یورو ناخالص است. مهندسان توسعه که محصولات جدید و نوآورانه را توسعه می دهند نیز انتظار دارند سالانه ناخالص 60540 یورو داشته باشند. بسته به صنعت ، شما به عنوان یک مهندس شانس خوبی برای بدست آوردن متوسط ​​حقوق ناخالص 58000 یورو دارید.

بالاترین حرفه های مهندسی
به عنوان یکی از حرفه های پردرآمد ، مهندس نوید پاداش جذاب را می دهد. | GettyImages / Drazen Zigic


13. کنترل کننده
اگر یک استعداد واقعی شماره هستید ، می توانید چشم انداز حقوق خوب را در اینجا انتظار داشته باشید. زیرا در شرکت خود شما یک نقش کلیدی واقعی را بر عهده گرفته و به وجدان اقتصادی شرکت تبدیل می شوید. شما به خصوص به عنوان یک کنترل کننده در صنعت خودرو یا در صنعت املاک و مستغلات موفق هستید. بخش هایی مانند حمل و نقل / لجستیک یا مراقبت های بهداشتی نیز چشم انداز پرسود دارند. متوسط ​​حقوق کنترل کنندگان حدود 63000 یورو ناخالص در سال است. در اینجا ، مانند بسیاری از مشاغل دیگر ، حقوق و دستمزد قطعاً به عوامل زیادی مانند اندازه شرکت ، محل کار و تجربه حرفه ای بستگی دارد.

14. وکلا
وکلا پس از آموزش طولانی می توانند به دنبال حقوق خوب بویژه وکلای شرکت در صنعت خودرو باشند. اگر در شرکتهای بزرگ مشغول به کار هستید ، حقوق شروع سالانه حدود 62000 یورو ناخالص در سال غیر معمول نیست. در موسسات حقوقی مشهور شناخته شده و با داشتن گواهی در چمدان آنها ، حقوق ناخالص بیش از 100000 یورو در سال نیز امکان پذیر است. با این حال ، این استثنا است. بنابراین ، میزان شروع کار بسته به درجه ای که شما می توانید متفاوت باشد.

15. کارشناسان فناوری اطلاعات
آیا شما به علوم رایانه ، ریاضیات و همه چیزهایی که با رایانه ها ارتباط دارد علاقه دارید؟ سپس شما باید یک متخصص IT باشید . دانشمندان رایانه در بسیاری از صنایع تقاضا و بنابراین ضروری هستند. چشم انداز حقوق و دستمزد در صنعت IT نیز چشمگیر است. شما به خصوص به عنوان یک متخصص IT در صنعت هوا فضا چشم انداز حقوق ویژه خوبی دارید. در اینجا می توانید به دنبال دستمزد ورودی تا 59000 یورو ناخالص در سال باشید. به عنوان مثال ، اگر در خدمات عمومی مشغول به کار هستید ، حقوق ناخالص شما حدود 44000 یورو در سال است. شما بین موقعیتهای مختلف ، مثلاً به عنوان متخصص IT ، منشی IT ، تکنسین الکترونیک سیستم IT یا منشی سیستم IT ، انتخاب دارید.

16. مهندسان فروش
مهندسان فروش مسئولیت فروش محصولات و خدمات فنی را بر عهده دارند. آنها همزمان چندین کار را با هم ترکیب می کنند ، زیرا شما باید محصولی باشید که می خواهید بفروشید ، اما باید با دانش اقتصادی و مهارت های مذاکره نیز قانع شوید. بنابراین شما یک حرفه ای واقعی در فن آوری و همچنین بازاریابی هستید. وظایف گسترده در حقوق نیز قابل توجه است ، زیرا به عنوان یک مهندس فروش می توانید مبلغ شروع ناخالص بین 47000 تا 51000 یورو حساب کنید. اگر به مرور زمان مسئولیت بیشتری را به عهده بگیرید و بتوانید تجربه حرفه ای و بیشتری را نشان دهید ، می توانید آن را به طور متوسط ​​ناخالص 76،000 یورو بدست آورید.

17. مدیر فروش منطقه ای
وظایف یک مدیر فروش منطقه ای شامل سه حوزه مهم است: منطقه ، فروش و مدیریت. بنابراین شما نگران این هستید که شرکت شما به اهداف فروش مورد نظر خود دست پیدا کند و با محصولات ارائه شده سود کسب کند. شما به عنوان یک رهبر ، مسئولیت ایده ها ، اقدامات و راهبردهای منطقه خود را بر عهده می گیرید. اگر مسئولیت خاصی را به عهده بگیرید ، این همیشه در حقوق و دستمزد منعکس می شود. به عنوان مدیر فروش منطقه ، حقوق ناخالص سالانه حدود 90،000 یورو است.

قاضی 18
اگرچه کار یک قاضی به یک آموزش طولانی نیاز دارد ، اما پس از استقامت خود پاداش جذاب دریافت خواهید کرد. شما به عنوان قاضی مشروط شدن با حقوق ماهانه بین 3500 تا 4300 یورو ناخالص شروع می کنید ، با چند سال تجربه حرفه ای حتی حقوق سالانه حدود 90،000 یورو ناخالص امکان پذیر است.

19. مشاورین
حرفه مشاور چشمگیر است: به عنوان یک مشاور مدیریت می توانید به دنبال یک حقوق بالاتر از متوسط ​​باشید . با این وجود سطح بالایی از کار برای دستمزد بالا پیش بینی شده است. شما باید فشار زیادی برای انجام کار و بسیاری از ساعات اضافه کاری قرار دهید. در اولین سالهای کار خود ، می توانید سالانه 59000 یورو ناخالص در شرکتهای مشاوره کسب کنید. در شرکت های کوچکتر ، باز هم بالاترین میزان دستمزد ورودی در حدود 50،000 یورو در سال است.

20. مدیر محصول
مدیران محصولات وظیفه هدایت موفقیت یک محصول خاص را بر عهده دارند. به ویژه در علوم طبیعی که عمدتاً مسئول محصولات نوآورانه از تحقیقات و توسعه هستند ، دستمزد ناخالص حداکثر 60 هزار یورو در سال در انتظار است. شما به عنوان مدیر محصول ، شما محصول را در کل چرخه عمر ، از طوفان مغزی گرفته تا راه اندازی بازار تا خروج از بازار ، همراهی می کنید.

21. بازیگر
آکواریوها با مدل سازی ریاضی و همچنین با ارزیابی آماری خطرات یا همچنین با محاسبه قیمت ها برای فرض این خطرات سروکار دارند. این همچنین شامل کارهایی مانند مدیریت ریسک ، کنترل یا مدیریت ساختار ترازنامه است. فرصت های ناخالص درآمد بین 52000 تا 81،000 یورو در سال است.

22. معلم
معلمان پایه و اساس سیستم آموزش و پرورش هستند و محتوای آموزشی را به کودکان و نوجوانان منتقل می کنند. با انجام این کار ، آنها دانش آموزان را برای زندگی حرفه ای یا مطالعات بعدی خود آماده می کنند. کسی که می خواهد معلم شود نیز مراقب است و بخشی را در امر آموزش دانش آموزان به عهده دارد. حقوق یک معلم بین ایالات فدرال و انواع مدارس بسیار متفاوت است. یک معلم دوره متوسطه به طور متوسط ​​سالانه حدود 55200 یورو درآمد ناخالص کسب می کند ، و آن را به یکی از بالاترین شغل های پردرآمد در خدمات عمومی تبدیل می کند. همچنین، حرفه ای محتوای معلم مدرسه در محدوده مشابه است.

بالاترین مشاغل پرداخت شده معلم 
این برای معلم شدن هزینه می کند زیرا یکی از مشاغل پردرآمد است. | گتی ایماژ / سهام چهار

23- مدیر دارایی املاک و مستغلات
تحت مدیریت دارایی املاک و مستغلات است که به عنوان برنامه ریزی فعال، مدیریت، اجرا و کنترل اقدامات ارزش نفوذ در یک اموال و مالکیت نمونه کارها تعریف شده است. از طریق اقدامات فعال ، تلاش می شود ارزش یک ملک را افزایش داده تا به بازده بهینه سرمایه سرمایه گذاری شده برسد. بنابراین تمرکز روی مدیریت دارایی های ثابت از جمله املاک و مستغلات است. به عنوان مدیر دارایی ، می توانید به طور متوسط ​​ناخالص سالانه بین 44000 تا 70،000 یورو انتظار داشته باشید.

24. مشاور مدیریت
مشاوران مدیریت در هنگام تصمیم گیری مجدد در فرآیندهای تصمیم گیری و ساختارهای جدید در حوزه های عملیاتی فردی ، برای پشتیبانی از شرکت ها در دسترس هستند. شما استراتژی های جدیدی را توسعه داده ، اشیاء آموزشی جدید را پیاده سازی خواهید کرد یا از معرفی سیستم های IT مراقبت خواهید کرد. کار بسیار چالش برانگیز است و غالباً با هزینه تعادل کار - زندگی خود به دست می آید . با این حال ، آنها هنوز در بازار کار تقاضا دارند و با چند سال تجربه حرفه ای می توانند سالانه 57 هزار یورو ناخالص کسب کنند. مشاوران ارشد حتی می توانند به حقوق ناخالص حداکثر 92000 یورو در سال برسند.

25. سیاستمدار حرفه ای
شما به عنوان یک سیاستمدار حرفه ای ، برای کشور تصمیم می گیرید ، در جلسات شرکت می کنید و حرفی فعال در سیاست می گذارید. یکی از اعضای بوندستاگ مبلغ کمک هزینه ماهانه مجلس را 10،083.47 یورو دریافت می کند. علاوه بر این ، وی مبلغی را برای هزینه های 4،418.09 یورو دریافت می کند ، که برای تأمین هزینه های زندگی در نظر گرفته شده است. این شامل اجاره خانه دوم در برلین است. علاوه بر این ، اعضای بوندستاگ می توانند مشتاقانه به کلاس 1 بهنکارد 100 ، اعطای کمک های اداری و مستمری بسیار مناسب مراجعه کنند. سیاستمدار حرفه ای یکی از مشاغل پردرآمد است که می تواند بدون آموزش های ویژه انجام شود. بر این اساس ، تعدادی از سیاستمداران برجسته و بدون مدرک وجود دارند .

  • مهرشاد احسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی